poniedziałek, 21 listopada 2011

Praca pełna pasji..


Moje pierwsze wielkie zamówienie.. :D
moc pracy..
daaaalej w toku.. :)
aaale..
Druga partia ‘5 wspaniałych’ ;) już ukończona..
Oto efekty.. :)



Więcej zdjęć - jak zwykle - w mojej galerii.. :D

Jak sobie ostatnio policzyłam - jedno takie pudełko to średnio 8 – 10 godzin pracy..
Nie pytajcie.. Sama nie wiem gdzie ja wynajduję na to wszystko czas.. ;)
Moja mamcia nazywa moje decoupage’owanie ‘dziubdzianiem’..
Kiedy by do mojego pokoju nie wejść – jeśli jestem w domu – to siedzę sobie i dziubdziam..
Dzień i noc.. ;)

Niełatwo jest wyceniać rękodzieło..
bo jakże policzyć ile jest wart czas ...
Dla każdego, myślę, jest on raczej bezcenny..
przecież nie da się go kupić..
ani rozmnożyć..
ani odzyskać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)