niedziela, 9 października 2011

Magia jest wśród nas...




Krocząc przez życie pozostawiamy w pamięci innych wspomnienia..
niczym ślady stóp na mokrym piasku..
które upływem czasu się zacierają..
lecz póki są Ci co pamiętają,
że tam były..
zawsze tam będą..

Pojawił się w mojej głowie kolejny decoupage’owy pomysł
pod tytułem ‘z potrzeby serca’..

Potrzeba stworzenia czegoś ślicznego urodziła mi się już jakiś czas temu.. ale jak to w takich przypadkach u mnie bywa – by powstało cos naprawdę niezwykłego – potrzeba mi nieco czasu.. by artystyczna wena posiadła bezsprzecznie moje ciało.. ;)

To jest jak puzzle.. tak jakby każdego dnia do układanki dołączał jakiś nowy fragment..
Aż pewnego dnia budzę się.. i mam już całość.. :)
wtedy wystarczy tylko w ten obraz spod powiek tchnąć życie..


I tak oto postał mój wyjątkowy prezent dla bardzo wyjątkowej osoby.. :)
Mam nadzieję, że wniesie w pałacowe progi wiele ciepła – w jakim powstawało..


Marcyś..
Ściskam Cię serdecznie, nasza kochana dobra wróżko..
Raz jeszcze dziękuję.. za wszystko.. :) :*




Zestaw podkładek pod szklanki..
nie tylko ozdobą kuchennego stołu...



To dzięki szczegółom.. małym rzeczom.. życie nabiera kolorów.. smaku.. :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)