sobota, 17 grudnia 2011

Czasami tak niewiele potrzeba do bardzo wielkiego szczęścia.. :)


Those who do not believe in magic will never find it…

ehh ehh..
łezka się Eldanii w oku kręci..
kiedy tyle dobrego...

Na pewno znacie to uczucie – kiedy niespodzianie otrzymujecie od kogoś prezent..
aaa w dodatku jeszcze pięknyyy.. :D
Mnie w ostatnich dniach dużo takiego dobrego spotkało.. :)))

Między innymi oto dotarła do mnie kartka od Joanny..
tej, która jakiś czas temu wygrała kolczyki pełne marzeń w moim konkursie Małego Księcia.. :)
Joanna pięknie skrapuje.. :)
i wystrugała dla mnie taką oto piękną kartkę podziękczynną.. :D


                           A na deserek otrzymałam jeszcze przecudnej urody kwiaty od Adama..
                      na pewno pamiętacie - mecenasa mojej listopadowej sztuki pudełkowej.. :)))



Że o uroczym i praktycznym termoforku od Teleskopa tutaj nie wspomnę.. ;D



Aaa to przecież jeszcze nie Święta..;D


Dziękuję Wam..
moje dobre duszki..
:***
które sprawiacie, że na zimowym niebie pojawia się radość letniego słońca..
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)