środa, 22 lutego 2012

Weekend na sportowo..


“ Inspiration exists..
but it has to find you working..“
- Pablo Picasso -

Nigdy specjalnie nie rozumiałam ludzkiej fascynacji sportem..
bo i nigdy takowej nie posiadałam..
być może z uwagi na od zawsze drzemiącego we mnie ducha raczej artysty.. ;)
Potrafię natomiast dokładnie zrozumieć pasję.. i ludzi ją posiadających – bez względu na to co ich inspiruje..
Tak czy inaczej.. pasja to piękna rzecz..
Sprawia że ludzie uruchamiają pokłady ukrytych w ich wnętrzach emocji..

Mój przesympatyczny kolega – Rut – zapałał chęcią posiadania czegoś z mojej artystycznej pracowni.. :D
jakiegoś fajnego eldanii’owego drobiazgu z duszą.. ;D
A że jest do reszty zakochany w piłce – a konkretnie tej w wykonaniu cudownej FC Barcelony.. :) pomyśleliśmy o jakimś sportowym gadżecie..iiiiii.. zdaje się, że
idealne np. pod zimny kufel piwka - w czasie licznych transmisji ukochanych meczów piłki nożnej będą podkładki.. ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)