sobota, 12 maja 2012

Hide and seek..


„Wierzę, że w każdym z nas głęboko drzemie niejedno piękne marzenie
sprytnie ukryte przed ludźmi i całym światem…”

Duma mnie wielka rozpiera.. i fascynacja.. :)))
Zachwytem mem muszę koniecznie podzielić się i z Wami..
Otóż moja mała siostrzyczka jest wielkaaaa.. :D
Oto jedno z wielu dzieł sztuki wykonane metodą decoupage przez moją młodszą siostrę..


Bardziej uroczego i skrupulatnie wykonanego wazonu jeszcze nie spotkałam.. :)))
Ewidentnie tu już dawno uczeń przerósł mistrza.. ;)

Albo ta cudna szkatuła na skarby...

Radość w sercu mem gości.. Ogromnie się cieszę, że mogłam mieć swój udział w zapoczątkowaniu owej pięknej artystycznej pasji.. Być tym płomyczkiem rozniecającym ogień zainteresowania..
Że też tyle talentu.. smaku.. i wyobraźni może się kryć się w takim wątłym ciałku.. i nie chlapać po okolicznych ścianach.. ;D
A zatem jakby ktoś chciał sobie również nabyć jakieś dzieło sztuki dla siebie lub bliskich to wiem gdzie tej artystki szukać.. ;)))

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)