poniedziałek, 25 czerwca 2012

Miejsce, w którym czas płynie inaczej..


„Lecę w dal..
w dawne dni, co minęły daremnie..
Nie wiem skąd znana mi ta melodia gra we mnie..
Płynie czas
Liczę dni…”

Właśnie wczoraj mój maleńki blo obchodził swoje pierwsze urodzinki.. :D
eehh eehh.. Czas ten minął mi z Wami niczym kilka dni.. :)
A jednocześnie.. przeglądając wszystkie swoje wpisy – od początku do chwili obecnej – mam bardzo wyraźny obraz tego jak wyglądało moje życie przez ten rok.. Jak wiele się zmieniło.. we mnie.. dookoła mnie.. :)
Mam wrażenie jakby było tego wszystkiego więcej przez ten rok niż w ciągu ostatnich 5 lat razem wziętych.. :)
A może to efekt tego, iż smakuję teraz każdy dzień - odbieram go intensywniej - więc i więcej z niego potrafię zaczerpnąć..
To jest jakby usiąść i obejrzeć film o samym sobie i swoim życiu..
Patrzę na te słowa.. zdjęcia.. W głowie majaczą mi w pastelach obrazy.. wspomnienia..
Fascynujące.. :)

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku dla Twojego Blo i dla Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. eehh eehh.. Dziękuuuję Ci Kochaaana Jo.. :D :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)