czwartek, 26 lipca 2012

Music is what feelings sound like..


"Happiness is when what you think, what you say and what you do are in perfect harmony.."
- Mohandas K. Gandhi -

A dzisiaj w smakowitym menu
urocza karteczka gratulacyjno-pozdrowieniowa, którą miałam przyjemność przygotować dla naszej drogiej koleżanki z pracy przebywającej aktualnie na urlopie macierzyńskim.. :)
Z uwagi na małą ilość czasu, którą miałam tutaj na pracę, postawiłam na prostotę.. co jednakowoż – zdaniem wielu osób – wyszło na dobre.. ;)



Wewnątrz, po lewej stronie kartki, zostawiłam miejsce na osobiste wpisy naszej obszernej kadry pracowniczej.. :)

Nauczyłam się i zapamiętałam, że jednak czasem jedna mała wstążeczka czy kawałek ładnej koronki potrafi całemu przedmiotowi dodać niesamowitego uroku..
A zatem – moi drodzy – diabeł tkwi w szczegółach.. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)