czwartek, 29 listopada 2012

Very merry.. ;)


 „Oto klucz do szczęścia; nie brać rzeczy zbyt tragicznie..
robić co można najlepszego w danej chwili..
życie uważać za grę, a świat za boisko..”
- Robert Baden-Powell -

Być może pamiętacie Eldaniowy piracki kuferek, o którym pisałam pod koniec października..
W procesie jego tworzenia wykorzystywałam suchą masę drewnianą – by uzyskać pożądany efekt..
Ponieważ odrobinę jeszcze tej masy mi zostało postanowiłam ją jakoś wykorzystać..

W Eldaniowym domu nic się nie może zmarnować.. ;)
Zrobiłam zatem ozdoby na choinkę.. :)))


I powiem Wam - cudna zabawa przy tym była.. z wałkiem i foremkami do ciasteczek.. :D 
A co tam.. w okolicach Świąt każdy ma prawo poczuć się na powrót dzieckiem.. :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)