wtorek, 18 grudnia 2012

Eldaniowy kramik..


"Kawałek nieba jest w każdym uśmiechu..
W każdym życzliwym słowie..
I przyjaznym geście..
W każdym pomocnym czynie..
Kawałek raju jest w każdym sercu..
Które stanowi zbawienny port..
W każdym domu z chlebem, winem i serdecznym ciepłem.."
- Phil Bosmans -

Zatem, za miłą namową, wzięłam udział, drodzy moi, w jarmarczku galeryjnym w naszym mieście.. :)
Dostałam miejsce na własne stoisko do ogarnięcia i postawiłam sobie za punkt honoru zrobić z niego mój mały eldaniowy raj.. ;)
taki skrawek podłogi w tym całym galeryjnym przedświątecznym rozgardiaszu, na którym miło będzie sobie stanąć i na pięknych decoupage’ątkach mych oko zawiesić..
gdzie choć przez chwilę czas spędzony sprawi, iż dla moich gości rozpromienieje świat.. :)))

Całe mnóstwo pracy.. i całe mnóstwo czasu.. ale się udało.. :D zapewnić kilku osobom możliwość podarowania bliskim prezentu gwiazdkowego w wyjątkowej oprawie..
Aaale już za chwilę.. za chwil parę Święta.. :D
Czas upragnionego i jakże potrzebnego eldaniowym dłoniom wytchnienia.. i regeneracji.. :)))

P.S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)