poniedziałek, 7 stycznia 2013

Harmony is simple..


"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads.."
- Albert Camus -

Toaletka, którą zmajstrowałam była prezentem ode mnie dla kogoś bardzo wyjątkowego.. :D
Dla kogoś kto trzymał mnie na rękach do chrztu.. :)
Dla kogoś kto choć od lat już żyje daleko stąd istnieje w moim sercu niezmiennie.. promiennie.. :)

Osoba ta obchodziła w okresie świątecznym okrągłą rocznicę swych urodzin i z tejże przede wszystkim okazji wymyśliłam taki cudny Eldaniowy prezent..
Wewnątrz zamieściłam sentencję pamiątkową.. która skutecznie zastąpi kartkę okolicznościową..
Mało kto już zwykle w dzisiejszych czasach zachowuje je na dłużej..
A tutaj – w takiej formie zgrabna sentencja - będzie właścicielce przypominała o mnie każdego dnia.. :)))

P.S.

1 komentarz:

  1. Piękna toaletka, w moim ulubionym stylu "wschodnim". Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)