środa, 8 maja 2013

Prezent na urodziny..



"Jeśli pragniesz być szczęśliwy, to po prostu bądź.."
- Lew Tołstoj -

Również ‘przypadkiem’ :) natknęłam się jakiś czas temu w sieci na bloga i podniesioną na nim akcję ‘Wyślij prezent na urodziny’.. Kolejna super inicjatywa więc z miejsca zgłosiłam swój udział.. :)))
Jeśli chodzi o obdarowywanie innych to zaczynam podejrzewać u siebie już objawy uzależnienia.. ;)
A i znajomi żartują sobie, że biznesu to ja nie rozkręcę obdarowując wszystkich dookoła prezentami.. ;) Ale co ja poradzę, że taką radość daje mi moja pasja, iż pragnienie dzielenia się tym dobrem z innymi jest tak silne.. :)
Ja sama na bycie sprezentowanym się nie zgłaszam.. Jakoś tak interesuje mnie chyba bardziej grono tych dających niźli biorących.. ;) Zresztą dopiero co praktycznie miałam swoje urodziny więc do kolejnych jeszcze daleeeeko.. :)
 
Przechodząc zatem do meritum - tak się a nie inaczej złożyło, że pod mniej więcej datą jaka pojawiła się w mojej głowie (po natknięciu się na temat tej świetnej inicjatywy) znalazła się Wiedźminka.. ze swoją piękną biblioteką.. :)

Od razu przyszedł do mnie pomysł decoupage’owej jedynej w swoim rodzaju zakładki.. :) Więc brakowało jeszcze jakiejś oryginalnej urodzinowej karteczki i niespodzianka gotowa.. :D

Już w piąteczek święto Wiedźminki.. Mam nadzieję, że moje zawiniątko dotrze.. i że radość wraz ze sobą w serce wniesie.. :)))
Ściskam Cię jubilatko nasza serdecznie..
Przyjaciele książek są moimi przyjaciółmi.. ;) Rób to co robisz jak najdłużej i samych sukcesów Ci życzę.. :)


1 komentarz:

  1. Dziękujemy za udział w konkursie - prosimy o dopisanie numerka bloga, na który Pani głosuje !:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)