sobota, 28 września 2013

Uśmiech losu nie zawsze szczerbaty..


„Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, 
ma też prawo do szczęścia?”
- Stanisław Jerzy Lec -


Witam was serdecznie po krótkiej przerwie. Dzięki za cierpliwość i że z przyjemnością gościcie u mnie. Tym co mają jeszcze motywację żeby komentować dzięki podwójne :)Czas zatem nadrobić zaległości.

Dzisiaj chciałabym napisać wam troszkę o swoich wygranych w różnych konkursach – w ostatnim czasie.Nie będzie to absolutnie w formie przechwałek czy czegoś w podobnym tonie. Po prostu mam ochotę podzielić się z wami tą radością – jako i dzielę się tutaj każdą inną :)


Na początku były konkursy wakacyjne i tu balsam Nivea – wygrany w konkursie na blogu o odchudzaniu byćidealna.pl -


Nie chciałabym żeby to zabrzmiało jak jakaś reklama, ale bardzo lubię produkty Nivea, a w szczególności krem tradycyjny w niebieskim słoiczku, bez którego od urodzenia nigdzie się nie ruszam. Dlatego też zdecydowałam się spróbować sił w tym losowaniu. Balsamy pod prysznic są taką nowostką, która weszła na rynek i nie każdy pewnie miał jeszcze okazję wypróbować. Ja teraz już wypróbowałam i jestem zachwycona. Mogę polecić.


Drugą niespodzianką było cudne pudełko od Nizio 



Piękna rzecz i jaka praktyczna. Meble Nizio urzekają mnie swoim wdziękiem. Dumą napawa mnie więc posiadanie choć skrawka ich porządnej roboty w swoim domu.

Z początkiem września trafił się taki kolorowy zestaw różności z KawałkaSiebie 




Rozpakowywanie pięknej paczuszki było jak świąteczne rozprezentowywanie w dzieciństwie ;) Razem z moim Arkadiuskiem, niczym dzieci, z ekscytacją eksplorowaliśmy kolejne zawiniątka wypełniające pudełko. Jest również niespodzianka od Beatki z Bombonierki.


I specjalnie dla mnie zdziałana nagroda tutaj ma być :) 
Mówię 'ma być' bo jeszcze do mnie nie dotarła - jest w trakcie wytwarzania właśnie.
Ale już teraz wiem, że będzie to coś wyjątkowego, gdyż nie ma innej możliwości.
Beatka robi przepiękne rzeczy, które bóstwię oglądać a i tworzy blog napisany z poczuciem humoru, który uwielbiam czytać. Zapraszam koniecznie w odwiedzinki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)