czwartek, 5 września 2013

Warsztaty wyobraźni..


"Człowiek ma obowiązki wobec własnego ducha, własnej myśli, 
bo to jest jego warsztat pracy." 
- J. Korczak -


Wrzesień.. Jesień.. Za chwilkę listopad ;) A potem już z górki.
Czas powoli pomyśleć o prezentach gwiazdkowych. Przecież to już za chwilę. Za chwil parę. Kilka nocy i dni. Wypłat trzy.

Mój warsztat pracy tętni życiem w najlepsze i do końca roku pewnie już nie przestanie.A tym czasem koniecznie muszę Wam opowiedzieć o eldaniowym chlebaczku pełnym czystej miłości :)



A ta przyjacielska, jak wiadomo, daje czasem najciekawsze owoce.


Ilonko, Yossarianku :) oooj długo się nosiłam z zamiarem zrobienia czegoś wyjątkowego dla Was, tylko kurcze brakowało mi pomysłu idealnego. A nie chciałam żadnej prowizorki odwalać ;) Aaaż wreszcie moje modlitwy zostały wysłuchane i pojawiła się że ona – wizja wspaniała, którą natychmiast przekułam w czyn.


Wizja ma taka, że dziecię to będzie radą Wam służyć - niczym magiczna kula – kiedy potrzeba taka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)