środa, 6 listopada 2013

Młodym zazdraszczam…


„Dzieci maja wręcz cudowną moc,
aby zmieniać się we wszystko,
w co tylko zapragną.”
- Jean Cocteau -


Jakiś czas temu taki mi smaczek na nową herbaciarkę straszny przyszedł.
Ale nie, że dla siebie. Swoją mam już :) A tę, ot tak, poprostu. A że może i dla kogoś - kto chciał będzie..
Iii nie powstrzymałam swych żądz ostatecznie.
Tak więc myśl i słowo stały się powabnym ciałem.. takim o..
 

Zaraz po zdziałaniu stylowych słoików na kuchenne przeróżności (post sprzed jakichś dwóch tygodni) i jeszcze z użyciem tych samych serwetek wzięłam się ochoczo do pracy.
I cóż to nam tutaj wyszło..

Takie słodkie, promieniejące i wprowadzające dużo kolorowej energii do wnętrza 4-przegródkowe herbecie :) 
I zapomniałabym dodać wzmiankę o małym tutaj dodatku, jakim jest piękny cytat na froncie, o tematyce ogólno-życiowej. 
Jak ktoś kojarzy angielski to myślę, że mu się to motto spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)