poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Piękno jest w oku patrzącego..


"Piękno jest w ogniu
i deszczu co gasi go..
Możesz wysączyć je z kielicha kwiatu bladym świtem
lub z kryształów źródeł górskich złotym zmierzchem."


Witam wszystkich ponownie - po krótkim czasie nieplanowanej nieobecności.
Jakoś tak naszło mnie nagle tych kilka chwil niemocy, zwątpienia, blogowej refleksji.
No ale teraz back on tracks...

Stali bywalcy pewnie zwrócili uwagę na zmiany w wyglądzie naszego eldaniowego blo. 
Wiosenna aura zawitała i u mnie. Miałam wrażenie, że potrzeba było tu odświeżenia, odmiany, odrobiny wiosennych porządków. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Myślę, że wszystkim to wyjdzie na lepsze :) 

A dzisiaj... kropeczki rulezzz again.
Jakiś czas temu prezentowałam wam uroczą herbaciarkę z motywem białych kropeczek na czerwonym tle.


Podpowiadaliście mi wtedy co można by stworzyć w zestawie.
Więc postanowiłam teraz dać jej równie urocze rodzeństwo tj. zestaw czterech podkładek pod szklanki/kubki...




... błyszczące słodyczą, mieniące się nowością, jeszcze cieplutkie.
Fajna rodzinka?
Wydaje mi się, że na niedzielną herbatkę z przyjaciółką zestaw idealny. 
Choć wyobrażam sobie, że jak ktoś ma w domu dzieci to, szybko zmienią właściciela ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)