środa, 29 października 2014

Codziennie pewna siebie...



 "Jesteś piękne - mówię życiu, bujniej już nie można było,
bardziej żabio i słowiczo, bardziej mrówczo i nasiennie."
- Wisława Szymborska -



Dzisiaj chciałabym zaznajomić Was z pewną stroną, na którą wpadłam jakiś czas temu i przypadła mi do gustu. Pomaga mi każdego dnia w docenianiu jakoś tak bardziej wszystkiego z czym mam na codzień do czynienia. A że postanowiłam sobie, że będę się dzielić pozytywnymi rzeczami z fajnymi ludźmi... :)
Czasami bywamy tak skupieni na tych wszystkich naszych zadaniach, zaganiani w natłoku obowiązków, zamyśleni oraz przede wszystkim zmęczeni, że zapominamy żyć... nie wspominając już o docenianiu czegokolwiek.
Wydaje się zatem, że przydatną może okazać się w takich sytuacjach jakaś mała pomoc ze strony motywatorów zewnętrznych - takich jak na przykład ten:


Każdego dnia biorę sobie taki jeden punkt (z poniższych) pod uwagę i bawię się nim dowoli. Poświęcam dzięki temu odrobinę uwagi tylko temu zagadnieniu i w ten sposób właśnie przede wszystkim sobie. To miłe.
A więc, kochane dziewczynki, oto zadania na kolejne dni nadchodzącego tygodnia :) Szczerze zachęcam.
Na początku to wrażenie może niektórym wydawać się nieco dziwne. To normalne. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia o sobie, do kierowania uwagi w swoim kierunku, do zajmowania się sobą...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)