środa, 11 lutego 2015

Być kobietą, być kobietą...


"Brylant jest kawałkiem węgla, który zdołał zmienić 
swe marzenia w rzeczywistość."
- Ramon Gomez de la Serna -


Dzisiaj postanowiłam napisać Wam o pewnej bardzo ciekawej stronie - być może słyszałyście, byłyście, doświadczyłyście, czytałyście...
Polecam - kobietom prowadzącym własne biznesy szczególnie.


Bardzo lubię ją odwiedzać - ciekawie informuje ale i pozytywnie mnie nastawia, motywuje.
Ja jestem, można powiedzieć, dopiero gdzieś na początku swojej drogi - toteż wiele z poruszanych tam tematów bywa dla mnie nowością, ciekawostką. Czy okażą się przydatne również wam, zdecydujecie sami.

Kobieta w e-biznesie - blog dla przedsiębiorczych e-kobiet :) a w nim min.: ciekawe wywiady, sposoby na lepszą organizację pracy, jak poprawić jakość życia, porady dla przedsiębiorczych mam, realizacja marzeń a rzeczywistość, tajniki blogowania i skutecznego działania w sieci, jak spełniać się i realizować cela by osiągnąć sukces...

W jednym z postów np. czytamy:"Prawda jest taka, że często nie doceniamy swoich kompetencji, myślimy, że do czegoś się nie nadajemy, że na pewno znajdą się tacy, którzy zrobią to lepiej, a kiedy poznajemy tych ludzi sukcesu, przekonujemy się, że jedyne co nas od nich różni, to to, że mieli odwagę podążyć za planem, skonkretyzować cel. Wcale nie są jakimiś mutantami o super mocach. Masz wszystkie narzędzia by korzystać z bogactwa e-biznesu, spożytkować swoje talenty i żądać za nie adekwatnych do doświadczenia i wykształcenia stawek. Tylko zacznij robić to, co Cię przeraża, to normalne, że się boisz."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)