wtorek, 1 listopada 2011

Listopadem znów w ogrodzie zapachniało...


“I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is when you're in the world…”


 To już rok..
A jakby życie całe...
To już rok..
Choć jakby chwilka mała...

                                                                 Szukałam swej duszy..
                                                             ale nie mogłam jej dostrzec...
                                                                     Szukałam Boga..
                                                                  lecz Bóg mnie unikał...
                                                                      Szukałam brata..
                                                                   Znalazłam wszystko…


 

                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)