wtorek, 8 listopada 2011

Praca z miłości.. do życia...


to takie ważne
abyś wiedział
że masz miejsce u ramion
aby wyrosły Ci skrzydła
że masz serce
przez które może płynąć
strumień  ludzkiej krwi
że masz oczy
w których może przeglądać się
drugi człowiek
                                                                              - Ula Ambroziewicz -

Moje pierwsze wielkie zamówienie.. :D
‘15 wspaniałych’.. ;)
Życie przyniosło mi je wraz z osobą tak cudownie ciepłą.. tak pełną niesamowitej energii życiowej.. serdeczności.. wewnętrznego spokoju.. jakich nawet ja zazdraszczam.. ;)
Adamie..
dziękuję – jak zawsze – serdecznie..
pozdrawiam - jak zwykle - gorąco..
:)))
Czerpana z mojego skromnego hobby przyjemność jest w takich chwilach zdecydowanie podwójna..

Moooc pracy..
cały czas w toku..
Pierwsza partia ‘5 wspaniałych’ ;) już ukończona..
Oto pierwsze efekty.. :)))


Tak często to co mamy na codzień staje się z czasem takie ‘zwykłe’.. oczywiste..
Przestajemy to doceniać.. tak jak na to dalej przecież zasługuje..
Tracimy zdolność dostrzegania piękna w tych prostych.. na pozór małych.. rzeczach..

Moje decoupage pomogło mi to na powrót dostrzec.. docenić.. ukochać.. :)
Historia piękna.. druku.. językiem decoupage.. :)

Na zdjęcia kolekcji zapraszam do mojej galerii.. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)