piątek, 8 czerwca 2012

Every day I spend with you is the new best day of my life..


„Życie – jedyny sposób
żeby obrastać liśćmi
łapać oddech na piasku
wzlatywać na skrzydłach..”
- Wisława Szymborska -

Ostatnio napadł mnie ponownie ogromny decoupage’owy apetyt na podkładki na stół .. pod talerze.. :)))
Przeglądałam sobie moją nieprzyzwoicie pokaźną ;) kolekcję serwetek i kilka wśród nich odnalezionych okazów zainspirowało mnie do artystycznych planów na najbliższą przyszłość..
Sami popatrzcie jakie fajne motywy można spłodzić.. :D

Dla miłośników kawy.. :)

Na ludowo.. :)

Dla pasjonatów podróży.. :)

W stylu rustykalnym.. :)

Dla miłośników win.. :)

Ukwiecone i pachnące.. :)

To tylko niektóre z miliarda opcji jakie można stworzyć.. :)
Styl japoński.. styl prowansalski.. rustykalny.. barokowy.. chabby chic.. itp.. itd..
Ilu ludzi tyle upodobań.. I wszystkie jak najbardziej do realizacji..

A oto jaką dziecinę spłodziłam.. na szybko - żądna natychmiastowego spełnienia artystycznego w niniejszym obszarze.. ;)
eehh pięknie wyglądałby zestaw takich na dębowym kuchennym stole.. :)))


Oczywiście bez tych wszystkich ozdobników, które oferuje nam sztuka spokojnie w życiu można się obyć.. :)
tak jak można się obyć bez pięknej biżuterii.. markowej odzieży.. porcelanowej zastawy na świątecznym stole.. itp..
Ale w końcu życie jest czarno-białym szkicem.. a my nie bez celu mamy kredki.. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)