czwartek, 14 marca 2013

Wiosenną inicjatywę czas zacząć..


"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.."
- Zig Ziglar -

Tak sobie ostatnio pomyślałam, że skrobię sobie tutaj te swoje decoupage’e w domowym zaciszu.. i, kurcze,  trochę tak czasami samotnie – samemu..
Zdarzało mi się już nie raz udzielać lekcji, jak na razie właściwie wyłącznie indywidualnych, i stwierdzam, że fajna to sprawa jest.. Kiedyś chyba fajnie byłoby też spróbować z grupką.. :)

Stwierdziłam zatem, że może teraz napiszę, zachęcę do udziału..
bo może sami już o tym myśleliście.. a może znacie kogoś kto byłby zainteresowany..
No ok.. można sobie u mnie zamówić coś fajnego – ale czy nie jeszcze fajniej byłoby zrobić to sobie samemu..? i przy okazji nauczyć się czegoś nowego, pożytecznego.. a i mieć kiedyś możliwość spełniania swoich ‘zachcianek’ poprzez produkowanie ich sobie potem samemu..
Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz.. ;)

Myślę, że każdy powinien mieć jakieś inspirujące hobby, które pozwoli oderwać się czasem od trudów życia codziennego.. Poza tym wierzę, że wielu mogłoby przypaść do gustu decoupage’owanie..
Chętnie płacimy złotówki za korepetycje z matematyki, chemii, języków obcych itp.. Często robimy to całymi tygodniami, miesiącami, latami.. Żeby inwestować w siebie, w swoją przyszłość, mieć  kiedyś coś z tego..
A nasz decoupage..?  Nie potrzebujesz aż tak szerokiego kształcenia się.. możesz sama sobie potem wytwarzać wszelkie prezenty.. nie płacisz innym za produkowanie czego Ci trzeba – produkujesz to sobie sama.. mniejszym kosztem możesz zamienić swój dom w piękne wnętrza, jakie znamy ze zdjęć w internecie i filmów w tv.. :)

Już trójka moich uczniów robi decoupage’ową karierę - zasilając swój domowy budżet.. i oczywiście radując bliskich oryginalnymi prezentami.. Marzyli sobie.. skorzystali.. i cieszą się teraz plonami..
Można by powiedzieć - no wszystko fajnie, ale czy nie jestem może zazdrosna - o innych..? czy nie obawiam się, że przez to ja będę miała mniej, że z premedytacją sama sobie ujmuję..?
Otóż nie, moi drodzy.. :)
Od dzielenia się z innymi ludźmi (czymkolwiek) nam nie ubywa.. a wręcz przeciwnie.. Tak zostałam wychowana.. i tak sama uważam.. :)
 
Tak czy inaczej wszystkich serdecznie do siebie zapraszam.. Czy to do zamawiania czy na warsztaty czy nawet na zwykłe ludzkie pogaduchy.. :)

P.S. Pytania nie kosztują i do niczego nie zobowiązują.. Chętnie odpowiem na wszystkie.. Także nie bójcie się ich zadawać.. :) 

2 komentarze:

  1. Witaj !
    Nie wiem czy kiedyś Cie odwiedziłam , jesli nie to witam serdecznie !. Chciałam Ci podziekowac za miłe słowa pod postami , bardzo sie ciesze jesli ktos kto zechce zerknac na wiecej niz ostatni post , miło mi ,że zauwazyłas sesje z kociętami.
    Ja do \decu przymierzam sie od jakiegos czasu , na razie nie wiem jak ugryśc problem , ale u mnie w miescie od jakiegos czasu trwaja warsztaty i moze kiedys sie na nie wybiorę .
    Dodam tylko ,że masz intrygujacy nick .
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Luno, mnie również ogromnie miło jest poznać tak cudownie zdolną a zarazem na luzie i pozytywną osobę.. :)Oby takich więcej na świecie.. :)))
      Oooj to zachęcam do decoupage'u.. To naprawdę dająca wiele satysfakcji twórczej technika.. :)
      Aaa wiem wiem.. mój nick.. Wiele osób mi to mówi.. wyczuwając elfickie klimaty.. ;)
      Pozdrawiam Cię cieplutko..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)