poniedziałek, 11 marca 2013

Wiosna już tuż..


"Remeber me with flowers in my hair and laughter in my lungs"..


Nie popełnię tutaj chyba nadinterpretacji stwierdzając, iż wszyscy mamy już dość zimowych szarości, mokrości itp..
Szaleńczo pragniemy już wiosny.. słoneczka.. ciepełka.. radosnego świergotania za oknem.. napływającej nowej, świeżutkiej energii..
Bo kiedy jest już wiosna to nawet deszcz za oknem nastraja optymistycznie.. ;)

I właśnie w duchu tych tęsknot powstała ta radosna, wiosenna herbaciarka..


Secret Garden – słodki powiew ukwieconych łąk, radość, pocieszenie..


Aaa że i mam dzisiaj urodziiinkiii - i to nie byle jakie bo okrągłe.. 30-ste :) -
tooo 
chciałabym ją w prezencie przekazać jakiejś drugiej tęskniącej za letnimi miesiącami duszyczce.. :D 
w konkursie..

Jejku jejku jak ja lubię konkursy.. :)))

hhmmm.. Nooo to chyba wypadałoby ustalić jakieś zasady.. ;)

Działania są proste.. 
Choć - ponieważ to już kolejny konkurs u mnie - zmodyfikujemy tym razem nieco standardowe zasady.. żeby nie było nudno.. :)

do polubienia Eldanii Decoupage.. jeśli ktoś już lubi to ma łatwiej.. ;)
aaa następnie do polubienia i udostępnienia na swojej tablicy (i tu ważne - żeby to było między godziną 16.00 a 23.00)  postu dotyczącego niniejszego konkursu – zachęcającego do wzięcia udziału w zabawie..
Macie na to, kochani, caluuuutki tydzień - także każdy, kto chce się z nami pobawić i coś takiego fajnego wygrać ma duuużo czasu.. 

Dodam jeszcze, iż każde kolejne udostępnienie równa się dodatkowemu losowi z waszym nazwiskiem – wrzuconemu do komory maszyny losującej.. :) Istnieje zatem taka fajna możliwość zwiększania swoich szans na wygraną.. 
A wygraną możecie sobie zatrzymać bądź podarować komuś wyjątkowemu w prezencie - to już od Was samych zależy..

Wielkie losowanie i rozwiązanie konkursu nastąpi 18 marca o godzinie 20.00.. 

ZAPRASZAM wszystkich serdecznie !

15 komentarzy:

  1. Sliczna , ale ja z facebookiem jestem na bakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o a szkoda..
      bo to w sumie dość pomocne miejsce.. czasami warto.. ;)

      Usuń
    2. ale jest to cenna uwaga.. :) i następnym razem pomyślę nad rozszerzeniem konkursu - też dla osób, które zamiast FB mają np. blogi.. :) hm hm

      Usuń
  2. Zgłosiłam się (Mania Adamiak).

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zmień kolor komentarzy bo taki biały to nic nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.. dzięki.. :) jestem właśnie w trakcie transformowania mojego blo i wiele opcji w kreatorze wydaje się być nieco zagadkowych.. ;)

      Usuń
  4. Cudna herbaciarka w pięknych wiosennych kolorach:) Z przyjemnościa dołączyłam do zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.. :) cieszę się ogromnie.. :)))
      Decoupage'owe pozdrowionka..

      Usuń
  5. udostępnione - ale czy zdążyłam??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie.. :)))
      tak tak.. jeszcze dzisiaj do 20.00 można.. :)

      Usuń
  6. Przegapiłam :o( :o( :o(
    A herbaciarka jest po prostu nieopisanie piękna...
    Nie masz w planach zrobienia kolejnej - podobnej...?
    Sprzedajesz gdzieś w ogóle online swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha...
      a jeśli masz chęć to zapraszam na "last minute" mojeg Wiosennego Candy...

      Usuń
    2. oj nooo.. my już po losowanku..

      no jeśli ktoś sobie takową zamówi to mogę zrobić coś w miarę podobnego.. :) z gotowych rzeczy takich do zbycia to mam tylko te co się tu pojawiają..
      http://www.facebook.com/media/set/?set=a.450318401682743.94944.414260038621913&type=3

      a tak generalnie to tworzę na bieżąco - na zamówienia.. :)

      Usuń
    3. ooo świetnie.. dzięki.. :) bardzo chętnie wezmę udział.. :)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)