poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Jestem za lepszym ‘ja’.. :)


„Twoje życie staje się lepsze, kiedy Ty stajesz się lepszy"
- Brian Tracy -

Na niedawnym etapie kuchennych rewolucji również między innymi postanowiłam sobie spłodzenie mojej własnej herbaciarki – całkiem wbrew zasadzie, że szewc bez butów chodzi.. ;)
Zatem póki jeszcze herbata w domu naszem mile widziana ;) planom mym stało się zadość i pudełaszko takie słodkie powstało.. :)

Teraz tylko się zastanawiam czy nie większe jednak przydałoby się w naszej kuchni.. w domu miłośników herbaty.. :) hhmm hhmm..
 

Oczywiście - swoim zwyczajem - pomysłów na styl miałam całą garść i zdecydować się prosto nie było, ale najważniejsze, że ostatecznie się udało.. :)
a całą resztę tych niewykorzystanych koncepcji użyć zamierzam jeszcze w przyszłości – jeśli tylko fundusze i czas pozwolą.. :)))

2 komentarze:

  1. Witam
    Dzięki za udział w moim candy. Poczytałam sobie u Ciebie troszkę i bardzo mi się podoba Twój blog.Fajny pomysł z cytatami na początku(podobają nam się podobne teksty).
    Piękna herbaciarka. Ja też jestem na etapie przerabiania w kuchni różnych słoiczków,teraz robię herbaciarkę i mam ten sam problem w jakim stylu ją sobie zrobić.
    Będę zaglądać do Ciebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Kochana za miłe słowa :)
      Zaiste podobne gusta mamy.. :)
      Życzę wobec tego zdecydowania - gdyż wiem z doświadczenia że z tym w twórczości najtrudniej czasem bywa.. ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego wiosennego weekendu.. :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)