czwartek, 11 kwietnia 2013

Pokój kuchenny.. (kuchennych rewolucji cz.2)


"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące."
- Paulo Coelho -

uuff uuff..
dni upłynęło wiele.. (nad)godzin pracy wieczornych jeszcze więcej..
ale  moja kolekcja kuchennych gadżeciątek powołana do życia już prawie w komplecie została.. :)))

Na pewno królem został tutaj cytrynowy przyprawnik – prężący  się dumnie na blacie.. :D
Niczym kogucik w kurniku.. ;) pilnuje porządku wśród małych, aromatycznych słoiczków..
 

Musze przyznać, że element ten wprowadza sporo radosnego światła w kuchenne progi.. :)))
Niebawem przedstawię Wam resztę kolekcji mej.. :)

2 komentarze:

  1. Witaj Eldani :) Chciałam Cię tylko poinformować o mojej nominacji :) Już jest gotowa :) Wybrałam ten post jednak, bo on najbardziej mi się spodobał :) Prześliczny ten gadżecik, bardzo nietypowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)