wtorek, 30 kwietnia 2013

Pokój kuchenny.. (kuchennych rewolucji cz.3)


"To nie miejsce, ani spełnienie jakiegoś warunku, ale sam umysł jest tym,
co może uczynić każdego szczęśliwym lub nieszczęśliwym.."
- Roger L'Estrange -

Kontynuując zatem temat z mojego początkowo-kwietniowego posta …
Na wstępie na szybko wyczarowałam zestaw 3 takich.. hhmm.. bardziej idących w B&W i grafiki..
Zestaw śniadaniowy ;) czyli słoiczek do kawy rozpuszczalnej, kawy zbożowej oraz cukru..
 

Potem przyszły zbożowe inspiracje.. czyli pojemniki ‘namączne’.. :)
 

Oliwkowe przyszły zaraz za swymi ciekawymi poprzednikami..
 

A na deser każdy inny.. i do czegoś innego.. :)



 
Jestem obecnie dalej na etapie kolekcjonowania różnistych ciekawych słoików tudzież pojemników w celu wykorzystania ich za chwilę do przetworzenia na moje cudeńka.. :D
Aaa jak ich się uzbiera mi za dużo to rozdawać będę.. ;)

O postępach w pracach informować oczywiście będę na bieżąco..
Pozdrawiam Was tym czasem wiosennie i wracam do swych obowiązków różnych.. :)

7 komentarzy:

  1. Prawdziwe piękności stworzyłaś:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te słoiczki,zwłaszcza te pierwsze,fajna kolorystyka i te spękania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe słoiczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do cytatu, to w 100% się zgadzam, tylko my sami możemy sprawić, że będziemy szczęśliwi, bądź nie - to od nas zależy jakiego wyboru dokonamy.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne słoiczki, zwłaszcza pierwszy zestaw mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)