środa, 24 kwietnia 2013

Wiosna przynosi rozkwit w Liebster Blog Award..


„Cieszę się bez potrzeby zawłaszczania tego, co sprawia mi radość..”
- Anthony de Mello -

Kilka słów o tym co to jest nagroda LIEBSTER BLOG i z czym to się je.. :)

Jest czymś w rodzaju wyróżnienia i jednocześnie zabawą dla osób prowadzących bloga.. Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (mniej niż 200), więc daje możliwość ich rozpowszechniania.. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na swoim blogu na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła oraz podaje swoje typy max. 11 blogów.. Dzięki pytaniom również poznajemy się bliżej, przestajemy być dla siebie anonimowymi nick’ami..

Wyróżniam tutaj te, które napotkałam, faktycznie polubiłam, odwiedzam.. i jednocześnie, których blogi się kwalifikują a właścicielki nie miały nic przeciwko.. :) Przyznaję więc, że nie mam na tę chwilę całej jedenastki.. Ale za to ta szczęśliwa szóstka, którą mam będzie ekstrawyjątkowo wyjątkowa.. :)



Eldanii wyróżnia:
1. mARTa z http://mojedecoart.blogspot.com/ za piękną duszę i nią dzielenie się ze światem.. min. w swych decoupage’owych
dziełach sztuki.. :)

2. Nina z http://lore-art.blogspot.ie/ za działalność na rzecz ciekawych inicjatyw blogowych.. i umiłowanie działania
twórczego.. :)

3. Julka z http://niebowo.blogspot.com/ za turbo energię, ‘wielofunkcyjność’ i radość tworzenia piękna.. :)
4. Ewa z http://skoknaszafe.blogspot.com/ za artystyczną różnorodność i entuzjazm.. :)
5. Magdę z http://magdachemini.blogspot.com/ za podróże małe i duże.. ;) A tak na serio - za to, że tak pięknie zatrzymuje dla nas czas.. :)
6. Wiola z http://alejainspiracji.blogspot.com/ za ksrzyneczki, które chce się oglądać i oglądać.. i oglądać.. :) i mieć.. :))

Bardzo miło mi Was dziewczęta poznać.. czytać.. :) i z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi – co by poznać Was jeszcze bliżej.. :)

Pozdrawiam Was wszystkie niniejszym kobietki kochane i życzę dalszych sukcesów blogowych.. :)
Moje pytania dla nominowanych – jakoś tak postanowiłam zrobić w formie dość otwartej czyli ‘dokończ
zdanie’.. :)


1. Mój sposób na deszczowy dzień to …
2. W tęczy lubię …
3. Jeśli spacer to …
4. Moje hobby …
5. Cenię sobie …
6. Nie wyobrażam sobie życia bez …
7. Mam nadzieję …
8. W ludziach szukam …
9. Uśmiecham się zawsze kiedy …
10. Lubię siebie za …
11. Życie osładzam sobie ...

12 komentarzy:

  1. Witam, trafiłam tu ze spisu polskiego handmade i zostałam na dłużej. Podobają mi się Twoje prace, ja dopiero zaczynam zabawę z decoupage i właśnie w zeszłym tygodniu założyłam bloga: http://deconemezja.wordpress.com/ A zdecydowałam dodać komentarz, gdy przeczytałam skąd jesteś - ja pochodzę z Torunia ale od końca 2008 roku do kwietnia tego roku mieszkałam w Bielsku :) Obecnie jestem w Szwecji. Miło jest dzielić z innym swoje pasje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah witam w moich skromnych progach.. :) Pięknie dziękuję za ciepłe słowa.. Pozwolę sobie zatem i do Ciebie zaglądnąć.. popodglądać pierwsze kroki w naszej wspólnej ukochanej sztuce.. Życzę sukcesów blogowych i twórczych..
      No tak tak.. Wszystko to bliskie mi rejony.. :) Toruń uwielbiam za klimat.. Przejeżdżając przez Bielsk - lubię - bo myślę sobie, że życie tam musi być takie spokojne.. A i o Szwecji ciągle się dużo w moim życiu mówi.. :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Pięknie dziękuję za wyróżnienie i to w takim doborowym towarzystwie ! Jestem zaszczycona, dziękuję za wszystkie miłe słowa !
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę.. :) Wszystkie jak najbardziej zasłużone - a zatem nie ma za co.. :)))

      Usuń
    2. a to moje odpowiedzi :

      1. Mój sposób na deszczowy dzień to rękodzieło
      2. W tęczy lubię pastelowe przenikające się kolory
      3. Jeśli spacer to w lesie
      4. Moje hobby decoupage, szydełko i scrapowanie
      5. Cenię sobie szczerość
      6. Nie wyobrażam sobie życia bez słońca
      7. Mam nadzieję …mam:)
      8. W ludziach szukam prawdy
      9. Uśmiecham się zawsze kiedy świeci słońce
      10. Lubię siebie za …hmmm
      11. Życie osładzam sobie czekoladą

      dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie :)
      Ewa

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.Jak tylko znajdę trochę czasu to postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj. Co za faux pas!!! Czytam tu sobie, podziwiam i nagle widzę swojego bloga na liście. Jakim cudem sobie zadaje pytanie. Lecę na pocztę - a tam rzeczywiście jest mail od Ciebie. Ale gafa. Nawet nie podziękowałam. Spóźnione, ale za to szczere - DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)