czwartek, 8 sierpnia 2013

Wind of change..


"Bądźmy realistami, żądajmy niemożliwego."
- Ernesto Che Guevara -


A czy ja Wam się już chwaliłam, że jakiś czas temu miałam przyjemność brać udział w fantastycznym projekcie cudownego Yossariana Malewskiego? Co prawda moja przystojniejsza połowa odegrała większą rolę (partnerując Ilonce i współreżyserując) ale najistotniejsze jest akurat to, że my wszyscy tam obecni włożyliśmy tak samo dużo serca w to by się udało.
Wyskoczyliśmy na kilka dni z przyjaciółmi do Murzasichle koło Zakopanego nakręcić film krótkometrażowy, notabene związany z najnowszą książką Ilony Felicjańskiej „Cała prawda o…”, którego premiera odbędzie się już po wakacjach. A tymczasem można obejrzeć sobie tajemniczy trailer TUTAJ
Cała akcja miała miejsce w cudownej Villi Toscana. Byłam, doświadczyłam i polecam to miejsce namiętnie, także jak będziecie kiedyś w okolicach to sprawdźcie, bo warto :) Toskania do pokochania.Zapraszamy na http://villatoscana.pl/
Poza wyjątkowym klimatem panującym w Villi, magicznymi widokami gór, smacznym włoskim jedzeniem i przesympatycznymi ludźmi dużą zaletą jest na pewno fakt, że miejsce jest totalnie zdecoupage’owane i wyzdobione cudnymi szczególikami. Potraficie sobie zatem na pewno wyobrazić jakim rajem dla takiego decou-świra ;) jak ja mógł być czas spędzony w takim właśnie otoczeniu.

Ale mniejsza o większość, wszyyystko w tym wyjeździe było wspaniałe, nawet nasza cygańska podróż czerwoną strzałką przez pół Polski (wtajemniczeni wiedzą ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)