środa, 16 października 2013

Aahhh ten pierwszy raz..


“You are unique.. 
Don’t be perfect .. 
Perfect is common and boring.. 
Be yourself…”


Kolejnym moim pierwszym razem dziś spieszę się z Wami podzielić.Otóż dostałam ostatnio zamówionko na chustecznik w barwach szarości i srebra i tak to się jakoś złożyło, że postanowiłam okazję tę wykorzystać na jeszcze inaczej kreatywne podejście do tematu.

Od dawna już planowałam spróbować transferów (ośmielona bardzo udanymi próbami moich koleżanek z różnych blogów) i tadaaaam :)




Coś wspaniałego, jak się okazuje, nic szczególnie skomplikowanego i jaaaki efekt.




Oczywiście zdjęcia nie oddają wszystkich szczegółów i szczególików, które dodają niebywałego uroku memu maleństwu.

No ja się zakochałam :) 
A jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)