czwartek, 28 listopada 2013

What’s love got to do with it..


“Where there are two people agreeing on everything
one of them is unnecessary..”

Tam, gdzie dwoje ludzi myśli w ten sam sposób jedno z nich jest zbędne…
Taki to ‘kontrowersyjny’ być może cytacik napotkałam mimochodem ostatnio.
Dlatego, moje drogie, nie narzekajmy już tak bardzo na swoje drugie (jakże ‘niedoskonałe’) połowice ;) Spełniają ważną dla ewolucji naszego gatunku rolę.

A wracając do tematu przewodniego, mam dzisiaj dla was pewną kolorową parkę.


Są to dwa czteroprzegródkowe pudełka na herbatę, z powodzeniem mogące służyć także i do przechowywania jakichś mniej spożywczych skarbów :)


Muszę się wam przyznać, że z tej niebieskiej szczególnie jestem dumna. Urzeka mnie po prostu jak bardzo wybrany przeze mnie wzór odnalazł się w swojej wdzięcznej roli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)