poniedziałek, 2 grudnia 2013

And the winner is…


"Wielu życiowych rozbitków to ludzie, którzy nie zdawali sobie sprawy, 
jak bliscy są sukcesu, kiedy się poddali.."
- Thomas A. Edison -

Moi drodzy. Nadejszła wiekopomna chwiła :)

Na wstępie chciałabym podziękować wam, że zechcieliście spróbować szczęścia i wziąć udział w mojej zabawie. Szczerze, nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania. Jest mi niezwykle miło.

Bardzo podobały mi się wasze odpowiedzi na moje pytanie „Co chciałabym/chciałbym dostać w tym roku pod choinkę od Mikołaja?” :) Czytanie ich (poza momentem losowania oczywiście) było tym ekscytującym dla mnie elementem. Z tego miejsca z całego serca życzę wam spełnienia wszystkich waszych życzeń gwiazdkowych. I żałuję, że nie mogę osobiście przyczynić się do ich spełnienia każdego, ale wierzę głęboko, że innymi rękoma tudzież mocami poczynion zaszczyt ten będzie :)

Tak sobie myślałam co ja bym chciała. Może małego uśmiechu od losu (od czasu do czasu) tak dla przypomnienia, że życie jest piękne :) i mnóstwa czasu na relaksie spędzonego w te święta z rodziną i przyjaciółmi – ludźmi, których kocham. Na co dzień jesteśmy wszyscy tak zabiegani, zajęci swoimi życiowymi sprawami, widujemy się również w pośpiechu, coraz rzadziej, krócej.. Ponieważ zdaję sobie sprawę, iż mam na to pośredni wpływ wiem, że moje życzenie do Mikołaja ma sporą szansę spełnienia :) Z materialnych rzeczy? Stwierdzam, że chyba muszę mieć prawie wszystko co mi jest do szczęścia potrzebne, bo bez tych pozostałych jakoś się na co dzień obywam ;)


Ale ale, wracając do tematu losowania. Z przyjemnością prześlę na Mikołajki paczusię Anicie S. zwanej również Mariską :) 
Ponieważ liczba zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania i jest Was tak wiele, postanowiłam przyznać jeszcze dodatkową nagrodę. Przygotowałam zatem zawiniątko, które pojedzie jeszcze do Magdy W. z bloga Skradzione Chwile.

Gratuluję serdecznie dziewczęta :) Proszę o kontakt i przesłanie adresu, na który mam prezentować.

Pozostałym dziękuję również.. i bądźmy w intaczu, gdyż niebawem myślę skombinuję jakieś kolejne losowanko :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)