czwartek, 13 marca 2014

Uprawy nie tylko sezonowe..


 “Happiness is a habit – cultivate it.”
- Elbert Hubbard -


Ośmielona sukcesem eldaniowego konika na ludowo postanowiłam skorzystać z okazji, drugiej posiadanej przeze mnie surówki na biegunach i wykonać ją w troszeczkę innej konwencji.

Teraz wiem już, że chciałabym zrobić sobie całą taką kolekcję na biegunach :)


Jak Złota Koniczynka powstała pomyślałam sobie, że wiem komu chciałabym ją podarować :) A mowa tutaj o pewnej przezdolnej artystycznej duszy, Maćku, którego miałam przyjemność jakiś czas temu poznać.
Zapraszam was do zapoznania się z MIMA’owymi wspaniałościami. Polecam gorąco!




Mam nadzieję, że już wkrótce uda się nam terminy dograć i spotkać ponownie, abym przy okazji prezencik przekazać własnoręcznie mogła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)