piątek, 15 lipca 2011

Surówki decoupage.. PART TWO

Tym razem poniżej prezentuję surówki do wykonania róóóżnych innych przedmiotów.. poza biżuterią..
Ponownie na przykład wybrałam tylko niektóre z dostępnych wersji.. caaaaałego mnóóóstwa.. do wyboru.. do koloru.. :D

Noo iii jaaa oczywiście przy dokonywaniu zamówień zawsze dostaję palpitacji.. ;D
bo chciałabyyym wszyyyystko.. :D


Królują tu, jak widać, drewniane sprzęty.. :) tak jak to u mnie.. :)
Jaaakoś tak upodobałam sobie ten surowiec..
Ma w sobie takie cudowne ciepło.. radość.. jakby w genach - od matki natury.. :)
A i uwodzi mnie ten zapach.. czystego drewna.. spacerujący często po moim pokoju.. szczególnie kiedy przychodzą nowe paczki z mojej drewlandii.. :)
Zapach drewna - zapach domu.. Zapach drzewa do kominka i gorącego kubka kakao.. Zapach ogniska i .. zapach ognia.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)