czwartek, 7 lipca 2011

Surówki decoupage.. PART ONE

I tu pasibrzuszki będą zwiedzione.. ;)
gdyż surówki w znaczeniu decoupage’owym nie są jadalne.. :)
choć.. jakby się tak uprzeć.. hyhy ;D

A więc tak nazywamy przedmioty, które się ozdabia.. :) czyli surowe materiały.. drewniane.. szklane.. metalowe.. itp.. itd.. które będą bazą naszego małego dzieła sztuki.. :)
I tu poniżej na ten przykład surówki do wykonania biżuterii.. które mocno mnie inspirują.. :)
toteż mam zamiar w czasie najbliższym bez skrupułów niecnie wykorzystywać.. ;) w swej radosnej twórczości.. Mam nadzieję, że i ku ogólnej uciesze drogiej publiczności.. :D
Na przykład wybrałam tylko niektóre z dostępnych wersji. ale.. wierzcie mi.. jest ich caaaaałe mnóstwo.. do wyboru.. do koloru.. Ja osobiście przy dokonywaniu zamówień zawsze dostaję oczopląsu.. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wpis.
Zapraszam częściej :)